Серията чайове от French Secret Tea 💞

вторник, 23 октомври 2018 г.

Здравейте отновооо ♥

Днес ще ви разкажа за серията чайове от сайта French Secret Tea, които имах възможност да използвам и те ми предоставиха преди повече от месец, затова и чак сега пиша ревюто си за него!





Започвам да ви обяснявам за всеки един от чайовете, приятно четене! :)

• French Secret DETOX Tea - Билков чай по специална френска формула за подпомагане детоксикацията на организма. Пих го доста време, вкусът му е мноооого приятен, лично аз си го пих с мед, макар че беше указано, че не е препоръчително да се добавя нищо към него. Усетих облекчение на организма и определено след няколко дни усетих лекота и свежест на тялото си! А той обещава: почистване на органите от токсини, ускоряване на метаболизма, увеличава настроението, намалява подутините в корема, подобрява храносмилателната система, потиска апетита и създава усещане за засищане. Лично аз усетих липсата на апетит, което за мен е нещо необичайно! От този чай останах наистина доволна, свеж е, приятен вкус и кожата (да, дори кожата) изглежда по-чисто и по-свежо! Цена: 26,00лв



French Secret Slimming Tea - обещава плосък корем и по-тънка талия. Пих го след този DETOX, и все още продължавам - всяка сутрин, или всяка вечер. Води се и чай за поддържане на нормално телесно тегло. Съдържа лавандула, роза дамасцена, кора от зърнастец и лист от бяла бреза. Препоръчителни са няколко чаши дневно! За жалост нямам тази възможност (освен събота или неделя), но за краткото време, през което го пих усетих коренна разлика. Усетих разлика в стомаха си, което е нещо странно за мен, не съм имала чак такива проблеми със стомаха, но определено се усеща огромното облекчение! Благодаря най-много на този чай! Цена: 26,00лв



French Detox Tea NIGHT CLEANSE - Билков (ръчно изработен) чай, който е предназначен за вечерна употреба, предупреждавам, че чаят има леко слабително действие, подпомага червата и стомаха, и е отлично средство за хора със забавен метаболизъм. Може би най-много пих от този чай, както и близките ми го опитаха. Чаят е с невероятен вкус, реално прави сънят ми по-лек, прочистването на организма ми става лесно и бързо, както и успявам да усетя енергия рано сутрин, след вечерната му употреба. Определено този продукт си струва, остава ми още малко и обмислям да си го закупя отново. Цена: 19,20лв



Тези са трите продукта, които успях да изпробвам за повече от месец и да изкажа реалното си мнение. Продуктите са божествени, не бях пробвала такъв вид чайове до сега, но определено този ще ми влезе в употреба доста напред във времето! Поне докато усещам лекота, ефект и енергия! Препоръчвам го!

Ако имате някакви въпроси можете да ме питате ТУК.

Благодаря ви и до скорооо 💞



Публикуване на коментар