BulgarBiotic и кутията им за женския месец ♥

петък, 2 април 2021 г.

 Привет, прекрасни ♥

Днес ще си поговорим за продукти, за които не съм споделяла в блога си до ден днешен, а именно - пробиотиците и тяхната полза. Ще Ви споделя и какво открих в подаръчната кутия за Деня на жената от BulgarBiotic. В кутията имаше изключително красива и нежна кутия за бижута, диетични пробиотични перли с натурален шоколад (без захар) и специализирана формула за женско здраве (пробиотик). Нека Ви споделя малко повече за BulgarBiotic - марката предлага пробиотици от ново поколение, като главната съставка във всеки продукт е киселото мляко, с чудесните си пробиотични свойства. ♥

За мен продуктите бяха нещо ново и се съгласих да ги изпробвам, поради факта, че през последните няколко месеца се налагаше да приемам най-различни медикаменти, които със сигурност не се понравиха на организма ми, а стомахът ми беше станал нетърпим. Лека-полека се пооправям, но мога да кажа, че редовната употреба на двата продукта, за които ще Ви споделя сега, ми помогнаха изключително много! Предлагам да започваме 

***

Диетични пробиотични перли с натурален шоколад (без захар) - страшно любими, уникално вкусни, с нетърпение очаквам всеки ден, за да си приема дозата. Приема се по една чаена лъжичка на ден, обещават да повишат защитната функция на организма, да възстановят чревния микробен баланс, като могат и да се добавят към десерти - ще ги харесате! В състава си имат пробиотична смес от "добри" бактерии, извлечени от българско кисело мляко, като след това са изсушени и превърнати в тези перли. Вкусът им е наистина сладко-кисел, но мноого приятен. Решила съм се да се запася с нови, когато тези приключат, доста често ги пускат и на промоции - като си вземете две, получавате трета безплатно и т.н. ♥


Специализирана формула за женско здраве Femin - ето този продукт промени играта при мен. Няма да ви се обяснявам какви проблеми имах, но само ще спомена, че при най-лекия вятър започваше да ме боли кръст, стомах, имах чести ходения до тоалетна и то през нощта, типични неща за жена, която настива. Капсулите тук са 20, а аз съм вече на втора опаковка, след която ще си направя известна почивка. Приемам по една таблетка на ден, самият продукт обещава да подпомогне нормалната функция на имунната система, както и на естествения баланс на стомашно-чревната и вагинална микрофлора. Успокояващ и подмладяващ ефект, а в състава имаме и българска роза Дамасцена. Препоръчва се и при проблеми в смяната на сезоните - вярвам, че доста от нас се срещат с тях. Състав - пробиотичен микс, телешка коластра, пребиотична компонента и изсушени розови листа на роза Дамасцена. Продуктът е уникален, действието е видимо, усеща се, препоръчвам го пред всеки останал пробиотик, който съм приемала. ♥

Продуктите на BulgarBiotic са изцяло български, оставила съм Ви линкове към продуктите, кутията, за да можете да ги разгледате по-подробно. Аз останах изключително доволна от самите тях, отношението, точно заради това реших да напиша тази блог статия! Пожелавам успех на всички, а ако имате някакви въпроси към мен, може да ми ги зададете ТУК. ♥



1 коментар