Head&Shoulders и новата им серия с кокосово и арганово масло ♥

четвъртък, 3 юни 2021 г.

 Привет, прекрасни ♥

Днес съм с включване тук, за да Ви споделя за два продукта, които наскоро пробвах, и честно да си кажа - бях очарована, а преди това - леко скептична. За всичко, кое, защо и как, ще разказвам в следващите редове, а на Вас желая:

 Приятно четене! ♥

***

Та, продуктите, за които ще си говорим са шампоанът и балсамът от серията Supreme Moisture на Head&Shoulders, продуктите бяха включени в кампания на BUZZ, предоставени са ми от тях, като това не влияе на мнението, което ще прочетете по-долу. Преди време използвах шампоан против пърхот на марката, който обаче ми причини още по-голям такъв, та затова от доста време не съм посягала към тях, за пръв път от повече от 5 години се докоснах до тях миналата Коледа, а сега - отново. Мнението ми е много променено, особено след теста на тези два продукта. Няма да Ви бавя, а започвам направо!


Head & Shoulders Supreme Moisture овлажняващ шампоан с кокосово и арганово масло - искам да започна най-първо с аромата, и двата продукта имат изключително уникален аромат, който се задържа доста дълго върху косъма, говорим за повече от 24ч, божествен! Косата ми след него беше мека, изгладена и имаше страхотен блясък, серията се води и против пърхот, но аз нямам такъв, не ми се и появи след измиването със шампоана, усещането е страхотно, трябва ви съвсем малко количество, за да обхване цялата коса, моята е със средна дължина. Според мен шампоанът си струва, много е нежен и не дразни скалпа, определено след него разлика в самия косъм има!


Head & Shoulders Supreme Moisture хидратиращ и подсилващ балсам за коса и скалп - държа да споделя, че не съм го използвала върху скалпа си, а върху самата дължина на косата, ароматът е подобен на шампоана, още по-прекрасен, след баня косата се разресва доста по-лесно, косъма е изгладен, а сухите краища вече изглеждат доста по-лъскави и живи. Самият балсам има по-течна формула, но се впива в косъма без проблем, не създава неприятно усещане, може би ще му дам шанс и върху скалпа си. Доста икономичен!


С две ръце препоръчвам и двата продукта, тъй като смятам, че марката се разраства и определено няма да съжалявате, че сте дали шанс точно на тази серия. Нямам наблюдения над останалите чак така, но самата аз се влюбих безкрайно в тази! ♥


Благодаря Ви, че стигнахте до тук с мен, ще се радвам, ако имате въпроси да ми ги зададете ТУК


#BuzzHeadandShoulders #justwatchme #SupremeMoisture #ClassicClean

Публикуване на коментар