Два продукта от AsianBeauty ❤️

събота, 1 декември 2018 г.

Здравейте, приятелчета!

Вече е 1-ви декември и блогът ми е с нов фон! Признавам си - фонът не е мой, взех го от интернет, но смятам, че прекалено много си подхожда с блога! Изглежда прекрасно, поне според мен ♥

Днес ще ви разкажа за два доста достъпни корейски продукта, които ми бяха предоставени от прекрасните AsianBeauty! Снимките направих преди тест, надявам се да ви бъде интересно!



1. Черна маска за нос, която премахва черните точки, почиства порите и прави кожата гладка и красива. Слагайки маската, почти веднагически усетих затягане, стопляне и някаква лекота, премахвайки я - носът ми беше доста по-гладък, черните точки видимо бяха намалели и мекотата беше гарантирана. При първа употреба имаше доста дълготраен ефект! Цена: 1,50 (доста достъпна!)




2. Sheet маска за лице със зелен чай, след която кожата ми беше доста мека и много хидратирана! Слагайки я, получих доста охлаждащо усещане, маската беше доста напоена, а след премахването и успях да втрия от течността в кожата си. Лицето ми бе хидратирано, гладко и меко! Цена: 3,20лв




Продуктите са качествени и са на доста достъпни цени! Предлагат се маски за ръце и крака! Можете да потърсите повече от фейсбук страницата или инстаграма им! 
Препоръчвам конкретно тези продукти, особено маската за нос!


Ако имате въпроси относно каквото и да е, можете да ме намерите ТУК! :)


До скоро ♥

Публикуване на коментар