GOLD NIGHT спрей за възглавница с етерични масла ♥

четвъртък, 5 ноември 2020 г.

Добре дошли отново в блога ми, прекрасни! 

Днес ви споделям за един по-различен продукт, който остави страхотни впечатления у мен, и честно казано - никога не съм използвала нещо подобно. Ще си поговорим и за една нова българска марка на пазара - Gold Night. Продуктът, който изкараха на пазара е спрей за възглавница (аз го използвам и за спално бельо) с етерични масла. Може би се досещате, че става въпрос за масла, които подпомагат по-спокойният сън и по-добрата почивка! 


Препоръчително е, продуктът да се използва преди лягане, като трябва да се впръсне в горната част на възглавницата и завивката си от 15-20см. Ароматът е много приятен и изобщо не е натрапчив, напомня на лавандула, а това е защото главната съставка в продукта е точно лавандуловото масло, а към него са добавени и масла от ветиверт и бергамот - за допълнително успокоение на мозъка, релаксация и усещане на свежест през сутринта. Впръсквам от продукта всяка вечер върху възглавницата си, не усещам никакво раздразнение върху кожата си, като ще приложа и снимка на състава на продукта ♥



Моето цялостно мнение: влюбена съм! Не спирам да използвам спрея и мисля, че ми се отразява доста добре - дори се хващам как впръсквам върху дрехи след пране, или пък в ежедневието си впръсквам в стаята от него - ефектът на успокоение е моментален, ароматът много нежен, а опаковката - обожавам продукти под формата на спрей, адски удобна и сигурна, много ми харесва! Препоръчвам с две ръце ♥


Благодаря ви, че останахте с мен до края на статията! Ако имате някакви допълнителни въпроси към мен, задайте ми ги ТУК


Публикуване на коментар