PIXI Beauty - продукти с витамин С? ДА или НЕ?

събота, 9 януари 2021 г.

 Здравейте, прекрасни! Днес съм решила да ви разкажа малко повече за три продукта на Pixi, които са от серията им с витамин С, използвам ги от около два месеца и мнението ми е базирано на това време. 


Пожелавам Ви приятно четене ♥


***


1. Подготвящо сухо олио за лице с витамин С, обогатено с три масла в себе си - това може би е най-любимият ми продукт, още повече, че чувайки сухо олио, човек не знае какво точно да си представя. Продуктът е трифазен, съдържаа в себе си три масла - масло с витамин С за озаряване, масло от куркума - антиоксидантно действие и масло от морков за доста добра хидратация на лицето. Продуктът се разклаща преди да се нанесе върху лицето, прилагам снимки как изглежда без разклащане, след разклащане и каква е консистенцията му. Продуктите от серията с витамин С използвам само в сутрешната си рутина, а това сухо олио не омазнява кожата, според мен е подходящо за нормална или суха кожа, моята е нещо между двата вида, затова не мога да споделя как би се отразило на мазна или комбинирана. В рутината си аз го включвам след флоралната вода и преди околоочния крем, но потвърждавам, че е идеален продукт и нанесен като основа за грим! Попива мигновено в кожата, хидратира, успокоява, подготвя, а относно съставките - безопасен състав, продукт, който не е тестван върху животни. Цената му е към 24 паунда (оставям линк), като в магазините на Sephora можете да го откриете и на българска цена. 



2. Продукт номер две е доста интересен, това е Brightening Perfector с витамин С (както знаете, свойствата на витамин С са да озаряват, да възстановяват правилния тен на кожата, както и антиоксидантно такова, а благоприятното му действие върху акнето е доказано!), кремът обещава освен да подхрани и съхрани витамините в кожата, така и да заличи максимално несъвършенствата, до толкова, че да нямате нужда от фон дьо тен ♥ В състава си има ферулова киселина (антиоксидантно действие, антиейдж действие) и женско биле (изравнява тена на кожата), формулата тук е доста гъста и затова се нанася по малко количество, ще приложа и снимки по-долу, нанасям го като предпоследна грижа в дневната си рутина, след него нанасям лек крем на водна основа, за да запазя хидратацията си. Изключително съм доволна и неведнъж съм го използвала вместо фон дьо тен, случвало се е да нанеса пудра след него, но доста често просто нямам нужда от фон дьо тен. Не се прикриват всички несъвършенства, но порите изглеждат по-малки, зачервените пъпки вече не са толкова червени, тук съм сигурна, че се отразява добре на всеки тип кожа. Отново доста добър състав и продукт, който не е тестван върху животни. Цената му е 14 паунда. Забравих да спомена, че е изключително икономичен ♥ (кофти недостатък е, че както виждате опаковката се захабява бързо, но това не пречи на качеството на продукта)


3. Последният продукт, за който ще споделя е изсветляващ балсам за устни с витамин С - тук продуктът е доста интересен, ще приложа снимки, за да видите колко необичайно изглежда. Витамин С тук помага да се възстановят натуралните блясък и мекота на устните, както и производството на колаген, маслото от жожоба помага за по-плътното и меко усещане, а витамин Е - предпазва и не позволява на устните да се напукват. Може да се използва и преди нанасяне на червило, сега ще ви споделя какво мисля и аз - очаквах този балсам да има доста цвят, да се усеща върху устните, тъй като не се бях сблъсквала с подобен, цвят има, но той е лек, почти незабележим, балсамът не се усеща изобщо върху устните (като тежест), а дори напротив - след нанасянето му, устните са доста меки, не са влажни, нито имат кремава текстура, все едно сте с вашите устни, но имат лек цвят и изглеждат доооста по-добре. Ако нанесете по-голямо количество ще имате лек, нежен блясък върху устните. Използвам балсамчето сутрин и вечер, особено сега след ковид, когато устните ми започнаха да се пукат адски много, това беше моето спасение! Преди да нанеса балсама, намокрям устните си с доста топла вода, за да могат да се затоплят, след това нанасям и балсама - така ефектът е по-голям :) Формулата - чудесна, продуктът не е тестван върху животни, а цената му е 10 паунда. ♥


Е, това исках да ви споделя относно продуктите с витамин С на Pixi, това не са всички продукти от серията, а тези, които аз съм пробвала. В момента пробвам и техния Glow Tonic, за който ще споделя мнение малко по-нататък, за да мога да го затвърдя ♥


Благодаря ви, че останахте до тук! Ако имате въпроси, винаги ще съм насреща, можете да ми ги задавате като коментар или ТУК. ♥

Публикуване на коментар