Aloe living - натурални продукти от Алое Вера 💞

понеделник, 12 ноември 2018 г.


Добро утро, читатели! Готови ли сте? Ще си поговорим за натурална козметика от алое вера, продуктите на Aloe Living, които ми бяха предоставени преди повече от месец за тест! 

Можете да видите първата ми публикация с техни продукти ТУК!

Сега ще ви споделя обективното си мнение за продуктите им, предимства или недостатъци, приятно четене! :)



1. Сух алое дезодорант, който обещава защита от неприятни миризми, обогатен с гел от алое и не съдържа вредни алуминиеви соли. 

Предимства или недостатъци:

✅ Прави кожата мека след нанасяне;
✅ Ароматът е страхотен и доста траен;
✅ Не дразни кожата след епилация, подходящ за всеки сезон!

Тук недостатъци не забелязвам!



2. Forever Sun Lips балсам за устни, който има ментов аромат, SPF 30, обещава да умекоти устните, да ги опази от слънцето и вятъра, да ги охлади и да не ги напука. Обогатен е с масло от жожоба и алое вера, съдържа и алантоин. 

Предимства или недостатъци:

✅ Ароматът е страхотен!
✅ Трайността му е доста дълга.
✅ Усещането за изтръпване в устните е доста релаксиращо!
✅ Устните ми определено са омекотени.

🚫 Единствен минус, който ще спомена тук е заради моите устни, а не заради продукта - устните ми се напукват от почти всички червила, след балсама се омекотяват идеално, но нанеса ли нещо - отново стоят напукани. Отново повтарям това не се дължи на балсама!



3. Сапун с авокадо за лице и тяло - обещава да освежи кожата, да я направи по-мека и по-чиста. А дали това всъщност се случи?

Предимства или недостатъци:

✅ Божествен свеж аромат! Невероятен!
✅ Страхотно омекотено лице!
✅ Намалени черни точки!
✅ Използвала съм го само за лице, но и за тяло предполагам, че ще действа доста ексфолиращо!
✅ Почиства грим и то доста добре! 


🚫 Свърши - това е недостатъкът! :)



4. Aloe Lips - балсам за устни с алое и жожоба - препоръчителен е за по-сухи устни, обещава доста богата хидратация, подходящ за употреба през цялата година, не допуска образуването на херпеси.

Предимства и недостатъци:

 Отново прекрасен аромат!
✅ Устните са хидратирани и меки.
✅ Не лепне, дори напротив - действа доста добре на устните!
✅ Доста траен и няма нужда от повторно нанасяне в близките няколко часа.

Няма недостатъци (поне за мен)!




5. Антибактериален гел с алое и мед - обещава да убие 99,99% от микробите, успокояващ кожата и обещава да не я изсушава. Съдържа и пчелен мед!

Предимства и недостатъци:

✅ Страхотен свеж аромат (нещо цитрусово и лавандула) ♥
✅ Доста приятна консистенция, която не отежнява кожата!
✅ Кожата е омекотена, хидратирана и охладена след продукта!
✅ Ръцете ми са по-чисти и по-гладки след този продукт.

🚫 Ако навън е по-хладно - разбира се ръцете ми се изсушават след този продукт. Препоръчвам да го ползвате на място, където не е хладно, или преди излизане!



6. Хидратиращ тоник за лице - този продукт ми е любим! Обещава да не изсуши кожата, да я тонизира и освежи!

Предимства и недостатъци:

✅  Не мога отново да не спомена за прекрасния аромат! Траен и чак с кеф да си го миришеш :)
✅  Кожата ми е тонизирана, освежена и се чувства доста омекотена!
✅  Черните ми точки са намалели и определено този продукт се превърна в една рутина за мен! 


Тези мострички ми бяха изпратени към пратката: 


Лосион, който ми допадна с аромата си, определено се хареса на кожата ми и е подходящ за след епилация!



Този крем с алое и прополис е освежаващ, с приятен аромат, хареса ми най-много, защото доста хубаво успява да успокои разранени места по кожата, а сега покрай студа определено имам такива! Бих си го закупила!



Гел с алое вера, който отново ми се понрави доста заради функцията си да успокоява кожата при леки изгаряния, акне, екзема, себорея, все неща, които доста често биха могли да ни се случат в личен план! 


Дано да съм ви била от полза! Продуктите на Aloe Living са прекрасни, натурални и определено полезни за здравето на всички ни! Ако имате въпроси относно техни продукти, относно нещо друго винаги можете да ме питате ТУК!

Публикуване на коментар