Крем за тяло с банан от Helios Body 💞

петък, 9 ноември 2018 г.

Здравейте след дълго отсъствие от моя страна! Няма да се повтори ♥ 

Днес ще ви споделя първите си впечатления за един крем за тяло, който използвам от няколко дни! Става въпрос за крема за тяло с банан от Канарските острови, който Helios Body предлагат. Ето така изглежда той:



Първото ми впечатление бе нещо от сорта "Лелеее, каква опаковка само..", страшна кутийка си е! Отварям го - лъхва ме един божествен аромат. При първото му нанасяне кожата ми се омекоти, доста лесен е за нанасяне и си попива почти веднага, а ароматът е наистина доста траен! Налага ми се да съм доста често навън и за сега сухотата просто си е отишла. За няколко дни успях да остана страшно доволна, а какво ли ще е след още 3 седмици? Ще чуете :)

(подходящ за нормална, до леко суха кожа)


Основни съставки: 
  • Екстракт от банан - овлажнява, регенерира, защитава;
  • Алое вера - успокоява, хидратира, подхранва;
  • Масло от шеа - защитава, подходящ за много суха кожа;
  • Какаово масло - овлажнява, против раздразнения;
  • Пчелен восък - против оцветявания, хидратира и запазва.





      Този продукт се предлага и в по-малък (travel) размер, което отново е доста удобно! Продуктите им НЕ са тествани върху животни и са с изцяло натурални съставки! Кремът се абсорбира доста лесно от кожата, ароматът му е натурален (не натрапчив), ухае на банан, може би леко на какаово масло, мед. Не изсушава кожата, предпазва я и според мен си струва! Цената му за 300мл е 29,90лв, а за 70мл - 8,90лв. 


Ако имате въпроси относно продуктите, или относно нещо друго можете да зададете въпроса си към Helios Body, или към мен! ♥

ДО СКОРО!

Публикуване на коментар