The Ordinary - Niacinamide 10% + Zinc 1% ♥

сряда, 19 февруари 2020 г.

Предполагам повечето от вас са чували за марката The Ordinary, която от известно време вече е на българския пазар. Продуктите от бранда можете да намерите във физическите магазини на Douglas, както и на сайта им ТУК

Продуктите на The Ordinary са произведени в Канада, като продуктите им са известни с по-иновативния си състав, който е изчистен и действа на лицето по един по-различен начин, продуктите не се тестват върху животни, което е огромен бонус, но работата е там, че преди да си закупите продукт трябва да проучите за какво би бил полезен, как би могъл да подейства на различни типове кожа, понеже това НЕ е оказано на опаковките. Цените на продуктите варират между 10 и 25-30лв, поне до такива цени съм срещала продуктите им на българския пазар. За сега имам опит само с този продукт, за който ще си говорим, но съм закупила още два, които все още не съм започнала да тествам, така че те ще почакат :) Ами да започваме!


Ниацинамидът (витамин В3), който подпомага за стягането на порите, както и спомага срещу хиперпигментацията, влияе благоприятно дори и срещу бръчките, успокоява възпаления от акне, както и има страхотен резултат срещу белезите от такова. Има данни, че продуктът подпомага на кожата да се справи с вредното и влияние на околната среда. Самата съставка има чудесен ефект върху кожата, но аз не бих препоръчала продукт нея върху чувствителна кожа, защото може да я нарани, дори да и доведе по-висока чувствителност. 

Zinc - ами няма какво да си говорим, цинкът е страхотна съставка, известна с антиоксидантните свойства върху кожата, дори и с възстановяването на клетките и. Подпомага намаляването на белези от акне, както и има подхранващо действие. 


Смесени и двете съставки се справят отлично с намаляването големината на порите, отпушването им, заличават белезите на акне, освежават вида на кожата. Бързам да ви споделя, че продуктът на едни се отразява добре, на други - по никакъв начин. А за да има видим резултат трябва да го използвате редовно и то повече от седмица, но не се отказвайте, резултатът поне при мен беше видим. Ще си поговорим за това по-надолу!

Начин на употреба 

Продуктът се нанася два пъти дневно върху цялото лице - сутрин и вечер. Първите няколко пъти ви препоръчвам да нанесете малко количество от пипетката, докато лицето ви свикне. Лично аз имах малки ситни пъпчици първите няколко пъти, но кожата не е свикнала на подобен тип продукти и смятам, че това е нормална реакция. Има хора, които се оплакват от малки червени петна по челото, имала съм и от тях отначало, отминават за минути! Но по-добре пробвайте първо върху ръката си, за да видите ако има някаква реакция. 
Аз нанасям продукта след тоника за лице и преди хидратиращия серум. Нанасям по половин пипетка.


Продуктът НЕ трябва да се използва заедно с продукт с витамин С, ако все пак държите на такъв продукт, можете да използвате ниацинамида сутрин, а витамин С вечер или обратното, но заедно - не. Просто самият ниацинамид може да повлияе отрицателно на ефекта от витамин С, а би могло да се стигне дори и до възпаление. 

***

Какви са моите впечатления?

Отначало не виждах особена разлика, даже мислех да спра с употребата му, понеже и без това изсушаваше кожата ми, но пък си казах защо да не го продължа до края и тогава да си правя някакви изводи, винаги след него нанасям хидратиращ серум с хиалуронова киселина, действа отлично! 
Та, след втората седмица започнах да виждам резултат, от който бях много доволна, а се оказа, че това е само началото. Боря се с разширените си пори от 7 години, някои продукти носеха радост, докато други успяваха да ги запушват отново и отново, пък и правилното чистене на лицето си даде думата. Порите ми започнаха да се свиват, а кожата ми да изглежда по-добре, забравих за омазняването и уморената кожа, вече съм почти накрая на продукта и съвсем скоро смятам да отида и да се запася с нов! Не мога да кажа, че ще подейства със сигурност на вас, ако имате подобни проблеми, но трябва да се опита, цената му е към 11лв и според мен идва икономичен, при редовна употреба на мен ми стига за месец и половина ♥

**

След време ще ви разкажа повече за химическия пилинг и ретинолът от продуктите на The Ordinary ♥

А на вас желая щастлив и красив ден! Бъдете щастливи ♥

Ако имате някакви въпроси, винаги можете да ми ги зададете ТУК!

Публикуване на коментар