Кутия с гримове от MAKE UP ( @yourlookbloggers ) 💖

понеделник, 29 октомври 2018 г.

Здравейте отново! Днес получих няколко PR пратки, като тази вечер ще ви разкажа за една от тях - кутия с гримове от MAKE UP ( @yourlookbloggers ), които бяха така мили и добри да ми предоставят толкова много продукти, от които бях наистина изненадана! Сега ще ви напиша първи впечатления, а след време ще можете да чуете и цялостното ми мнение за продуктите! Да започваме ♥


Ето така изглеждаше прекрасната кутия: 



И продуктите вътре:



1. Две матови червила Velvet, в цветове 117# и 115#, чиято трайност е просто УАУ. Мия, измивам, мицеларна вода - не се трие. Пробвах само едното върху устните си и те не останаха изсушени. Цветовете са красиви, а повече информация, свързана с цени и други въпроси относно продуктите можете да питате тях! :)




2. Гел за вежди FOCALLURE, номер 03, тъмно кафяво. Идва в прекрасна опаковка и има апликаторче! Изпробвах гела, има лека консистенция, не е много гъст, но пък стои доста естествено на веждите и ги прави доста плътни и красиви. Харесва ми!



3. Контур стикове (единият е 02 - GOLD - Highliter, а другият - 04 - BROWN). За този 04 все още не мога да кажа нищо, но 02, който е и хайлайтър е просто божествен! Страхотно, естествено и доста трайно! С удоволствие бих ги ползвала, а защо не и да ви представя различни визии с тези продукти? :)



4. Молив + четка "Stereo Eyebrow", който е тотален фаворит за мен от продуктите за вежди! Моливът е точно мой цвят, а четката прекрасно успява да вчеше веждите ми, а с нея мога да нанасям и домашни серуми, за което съм най-доволна. Прекрасен продукт, също е много траен и не се трие лесно, което за мен е бонус! :)





5. Сенки за очи "NoVo" с 10 цвята и четка. Палитрата е страхотна, страшно красива, опаковката бе безупречна, а цветовете - много пигментирани, прекрасни, и имат доста дълга издръжливост! Имат и други гами, но тази е перфектна за мен, аз обичам по-ярки цветове и тази просто е перфектна! Препоръчвам! 





6. Течен хайлайтър, който скрива пигментни петна. Този хайлайтър е страшно брокатен (така да се изразя), има мноого свеж аромат, невероятен е за вечерен грим, а защо не и за ежедневен? Прекрасен е, и този продукт показва истинско качество! 





Това бяха продуктите ми от MAKE UP. Нямате си и на представа колко доволна останах от първите си впечатления за тези продукти! Момичетата бяха страшно мили с мен, имат невероятен вкус и ви ги препоръчвам! Качествени продукти на идеални цени! ♥


Ако имате допълнителни въпроси към тях, свържете се с тях ТУК.
А ако имате въпроси към мен - ТУК.



Публикуване на коментар