Нови придобивки! 💖

събота, 2 март 2019 г.

Здравейте! Не сме се виждали от толкова много време.. но съм решила да се реванширам и да ви подготвя доста интересни статии! Предстоят няколко нови "проекта", които мисля да осъществя в най-скоро време тук в блога си, обещавам ви да бъде наистина много интересно! 💖

Днес ви показвам няколко нови придобивки от последния месец, които според мен си струват, както цената, така и употребата! Приятно четене ♥





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


1. Derma V10 спрей за коса, обогатен с морска сол - този спрей го закупих благодарение на прекрасната Вики (оставям линк към профила и в Инстаграм), този спрей има предназначението да направи косата ви *секси* рошава, къдриците ви по-месести и по-издръжливи, отделно има топлинна защита, както и спомага намаляването на омазняването по корените. Какво е моето мнение за продукта?


Най-първо ще кажа това, за което се притеснявах наистина доста, този продукт не омазнява ни най-малко косата ми, а напротив - косата ми издържа повече от 3 дни, както и не предизвиква пърхот върху моята коса!
✅ Нанесен върху къдрици наистина удължава живота им!
✅ Може да се нанася и върху суха коса, за да я освежи, и тогава ефектът е УАУ!
✅ Ако го нанесете върху мокра коса, оформянето след това става изключително лесно и приятно!

🚫 Това, което не ми допадна е ароматът, наистина си ухае на морска (солена) вода, но това е само за момент и не се задържа върху косата!

                                                                               Цена: 5лв (200мл)




2. Sweet Candy Berry парфюм на Christine Lavoisier, който ми е подарък от приятеля ми, можете да го откриете в магазините на DM или Lilly, както и с други аромати!

✅ Ухае страхотно, много е сладникав, а аз харесвам такива аромати ♥
✅ Ароматът се задържа, доста е траен!
✅ Има страхотна матова бутилчица, страшно приятна на допир!
✅ Продуктът е на една доста достъпна цена за качеството си!

Цена: около 10-12лв



3. Два парфюма от Avon, които са в размери от 30мл, първо ще кажа, че са на много достъпни цени, което си е един голям бонус! Взех си ароматите Perceive и Viva La Vita.
Цените са каталожни.

Perceive:

✅ Траен и морски аромат (напомня ми на морето, лятото) ♥
✅ Достъпна цена!!!
✅ Изключително красива и компактна опаковка!


Viva La Vita:

✅ Отново много траен аромат, достъпна цена и красива опаковка!
✅ Ароматът отначало ми биеше на краставица 😂 
✅  Но се оказа много свеж и перфектен за наближаващото лято!




4. Предпазващ крем за лице, от Faberlic "ZIMA" с аромат на "премръзнала" червена боровинка, който предпазва кожата срещу силен студ, силен вятър, особено подходящ за чувствителна кожа и за хора, които прекарват доста от времето си навън! 50мл

✅  Страхотен и омайващ аромат на боровинки!✅  Можете да го ползвате и вместо основа за грим!
✅  При нанасянето му кожата ми става леко зачервена, но за секунди това отминава.
✅  Отново много достъпен продукт, подходящ за всеки тип кожа!
✅  Много красива и стилна опаковка!

Цена: каталожна, най-много да бъде 4лв




5. Маска за крака, отново от Faberlic, обогатена с алое вера, която омекотява краката и им дава свежест. Маската беше на цена от около 2лв, което ме накара да я пробвам.

✅  Кожата на краката ми бе станала изключително мека!
✅  Нанася се сутрин и вечер, след което (ако има нужда) се измива с топла вода.
✅  Ухае божествено и бихте могли да я използвате дори за ръцете си!
✅  Има доста приятна консистенция (наподобява кремче)





Това бе всичко от мен за днес! Очаквайте ме съвсем скоро с нещо ново, различно и доста интересно!
Ако имате въпроси, винаги можете да ме попитате ТУК


До скоро! ♥








Публикуване на коментар