Нова рубрика! Попитай и разбери! ♥

сряда, 13 март 2019 г.

Дойде и денят, в който започва първата ми рубрика, свързана с други хора, които се опитват да помагат чрез опита и знанията си!


Рубриката "Попитай и разбери" е нещо съвсем ново за мен, което ми дойде като идея през началото на тази година! Подбрала съм доста момичета, които се интересуват от мода, козметика и съм решила да взема "интервю" на всяка една от тях, като представя отговорите им тук! Така можете да чуете различни мнения за различни продукти!


Рубриката я открива едно прекрасно, лъчезарно и младо момиче - Мила Атанасова, която освен от козметика се вълнува и доста от мода! Вижте просто колко е прекрасна: 


Започваме с въпросите и отговорите, приятно четене! ♥

(Г-това ще бъда аз, а М-това ще бъде Мила ♥)


1.
Г: Здравей! Ти си младо и амбициозно момиче, което има доста добре развит профил, както и блог. Как се появи идеята ти за това?
М: Винаги съм искала да споделям мнението си и то да достига до хората. Това комбинирано с голямата ми любов към грима и модата ми помогна да създам блога. В началото беше само идея в главата ми, но една сутрин се събудих и си казах, че няма какво да изгубя, ако пробвам. И ето ме тук!


2.
Г: Много се радвам, че си стигнала до тук! Нека започнем със сутришната ти рутина, имаш ли такава, и ако да - каква е тя? Какви продукти съдържа?
М: Сутрин изчиствам лицето си с мицеларна вода, като в момента използвам черната на Nivea и съм много доволна. След това използвам розовата вода на AVON. В зависимост от сезона след това нанасям слънцезащитен крем (лятото), или подхранващо олио.


3.
Г: Доста добре подбрани продукти! Използваш ли грим продукти всеки ден?
М: Единствените грим продукти, които ползвам всеки ден са червило, продукт за вежди (в момента съм фен на най-новия маркер/молив за вежди на AVON) и хайлайтър. Всеки има нужда от малко блясък, нали така 😄


4.
Г: Разбира се! Моля те, сподели ми за любимото си червило, повече за молива за вежди от AVON и за хайлайтъра!
М: Любимата ми серия червила са матовите от AVON, като през седмицата залагам на нюд тоновете. Моливът за вежди е страхотен и е идеален за "Instagram" вежди 😄 А хайлайтъра, на когото се доверявам е на Fenty Beauty в цветовете mean money/hu$tla baby.



5.
Г: Много ти благодаря отново! А как сваляш грима си вечер?
М: Използвам отново мицеларната вода, като след това задължително отмивам с топла вода. След това използвам тонера с чаено дърво на The Body Shop и олиото им от същата серия.


6.
Г: А използваш ли някакви кремове за лице?
М: Използвам единствено околоочен сутрин и вечер.


7.
Г: Много ти благодаря! Накрая, моля те, сподели ми продукти, от които си останала с лошо впечатление, и защо?
М: Определено любимата на всички мицеларна вода на Garnier не намери място сред любимците ми...


8. 
Г: Много ти благодаря! Остави някакво послание към останалите, моля те!
М: Искам само да благодаря на всеки, който ме е подкрепил в това начинание... А на всеки, който се занимава с това пожелавам само успехи! ♥




Това бе прекрасната Мила! Ще оставя линк към нейните инстаграм и блог! Ако имате въпроси към нея, можете да ги зададете там, а ако имате въпроси към мен - ТУК

3 коментара

  1. Много хубав пост и ти пожелавам много успех за напред.

    ОтговорИзтриване
  2. Howdy,
    It is very interesting post. You are really beauty boss. If you want get more traffic/visitor on your blog you can follow my link below.
    Thanks.
    Click here to get more traffic

    ОтговорИзтриване