Нова кампания "Аз съм си виновна" - AVON

сряда, 27 март 2019 г.

Здравейте, читатели! Днес темата е малко по-различна, няма да говорим за продукти и козметика, а за нещо много важно, за жалост ежедневие на голяма част от жените по света! Насилието, под различни форми. 

"AVON" дават начало на нова кампания, наречена "Аз съм си виновна", която има за цел да се пребори с насилието над жени, под какъвто и да е начин. Преди тази кампания, те водеха такава, свързана с рака на гърдата, организираха много благотворителни концерти, разпродадоха се много продукти, които целяха да подпомогнат болните от тази коварна болест жени. 

                                 Ето ТУК можете да прочетете повече за кампанията.





За съжаление доста от жените търпят насилие под различни форми - физическо, сексуално, икономическо или емоционално. Стряскаща е статистиката, че всяка трета жена в България е жертва на домашно насилие и се засилват убийствата на жени от техни съпрузи, близки приятели. 


Изрази като "Аз съм си виновна", "Другият път ще бъде различно", "Хайде един шамар, какво толкова" подпомагат развитието на това насилие, колкото по-голяма е търпимостта му, толкова по-често ще става то и именно тогава започват застрашаващите живота моменти. 






Преди да приложа три снимки, представени в сайта им, искам да ви споделя, че тази статия не е спонсорирана и я правя изцяло по собствено желание. Чрез определени продукти от AVON можете да дарите и подпомогнете тази кауза, можете да разпитате повече представител или мен. 

А ето и три снимки, представени в сайта им:







Млади момичета, възрастни жени, всеки който се осмелява да прочете това, искрено се надявам никога да не ви се налага да търпите нещо подобно, но ако усетите нещо, което ви кара да се чувствате унизена, нищожна, отвратително, веднага се замислете това не е ли вид насилие, потърсете помощ и помислете за себе си, преди всичко! Обичайте, бъдете истински обичани и помнете, че вие сте жени, за да бъдете щастливи, красиви и да дарявате живот и надежда! 







Публикуване на коментар