Слънцезащита - кои продукти използвам аз?

понеделник, 12 август 2019 г.


Слънцезащитата ?

Има наистина много написани статии по тази тема, в която се обяснява напълно защо ни е нужна слънцезащитата, кога трябва да я имаме върху кожата си, защо е важно да следим кой фактор трябва да използваме, и т.н. 
Днес и аз няма да навлизам в такива подробности, а ще ви споделя кои продукти избрах да използвам аз това лято ♥

***
Най-първо искам да ви помоля да погледнете информация какъв фактор би бил благоприятен за вашата кожа, за да избегнете купуването на продукт, който би бил доста тежък към кожата ви, или би бил безполезен за нея! Моята кожа е бяла и изгаря изключително бързо, става червена, всичко е много болезнено и после процесът с беленето става просто кошмарен.. Използвам слънцезащитен фактор SPF 50, но когато кожата ми има вече придобит тен и изгарянето е доста по-леко използвам такъв със SPF 30 ♥ 
***

Та тази година съм решила да се отдам изцяло на продукти от DM, понеже прочетох и чух доста добри отзиви за продуктите им, пък и бяха на много достъпна цена, което е още един бонус за мен! Имайки впредвид, че аз изгорях още през април месец (да, тогава си имаше направо летни дни), си взех продукт със SPF 30, който ми се отрази идеално ♥ 





Та, първият продукт, който използвам вече повече от месец е олиото за лице и тяло със SPF 30, което попива страшно бързо и изобщо не стои мазно, впръсквам съвсем малко върху лицето си, както и по кожата ♥ Ухае уникално, кожата има лек блясък след него, абсорбира се веднага от кожата, помага идеално да придобиете бърз тен, което за мен беше един голям плюс! Бързам да кажа, че също е и много икономичен продукт, беше намален на 3-3 и нещо в DM и аз веднага реших, че просто трябва да го имам! Бях чула, че е водоустойчив, което разбира се ме накара да го изпробвам - излизайки от водата кожата ми има същия блясък, същия аромат, но аз се запасявам и се впръсквам отново :) 

*Много удобен продукт заради помпичката си





Следващия продукт, за който ще си поговорим е хидратиращият серум от Balea, чиято цена беше около 2лв, и веднага успя да ме грабне! Продуктът се води охлаждащ, хидратиращ, което е идеално за по-горещите дни, също може да се използва и като фиксиращ спрей - изпробвано ✅ Използвам го и на плажа, когато много ми се нагорещи тялото, а не планирам да влизам във водата напръсквам лицето и тялото си, наистина много добър и приятен продукт! 




Последният продукт, който използвам е балсамът за след слънце от серията After sun. Продуктът е предназначен за чувствителна кожа, обогатен е с алое вера, масло от невен, които са известни с това, че успокояват кожата след изгаряния. Балсамчето е с много лека текстура, използвам го след плаж (преди да се прибера) и след банята (когато се прибера). Цената му е около 2,90лв. Много приятно охлажда и попива много бързо от кожата. Любимец ♥




Това са моите помощници за горещите летни дни, прекарани на плажа, пък и не само! Единствено съм в липса на слънцезащитен спрей за коса, но и това ще се реши :)

Желая ви едно весело и щастливо лято, без изгаряния, само с тен! ♥

***
За повече въпроси можете да ме питате ТУК.



Публикуване на коментар