L'ador мароканско арганово масло за всеки тип коса ♥

вторник, 13 август 2019 г.

Привет, слънчица! Ще се старая да качвам повече статии от тук нататък, като днес продължаваме с пълна сила напред към следващия продукт, с когото се сблъсках - това е мароканско арганово масло на корейската марка L'ador


***


⬆️


Продуктът дойде при мен с помпичка, която си "монтирах" и улесни нанасянето му! Можете да го намерите ТУК.

Маслото се нанася на влажна коса, като аз изпомпвам веднъж от помпичката и ми е напълно достатъчно, нанасям само върху краищата. 


А сега малко повече за това, което предлага продуктът:

➡️ Подходящ за всеки тип коса;
➡️ Обогатена формула с масла от арган, маслина, жожоба, които обещават да направят кожата по-блестяща, по-гладка, по-мека;
➡️ Богата витаминна формула, помагаща на суха, накъсана коса;
➡️ Без химикали, парабени


***


А сега ви споделям и моето мнение, като се има напредвид, че използвам продукта вече трета седмица:

✔️ Има много лека формула, която не омазнява косата ми след нанасянето му (което за мен бе от голямо значение, понеже доста трудно намирам продукт, който да не омазни косата ми..)
✔️ Косата ми се разресва изключително лесно; 
✔️ Има страхотен и дълготраен аромат, след сушене на косата той се задържа;
✔️ Косата определено има повече блясък и е доста по-мека;
✔️ Използвам го доста често, и забелязвам, че е наистина много икономичен.

➡️ Имам и впечатления, свързани с дължината на косата ми, но не мога да кажа дали е от продукта, или не, понеже го използвам от скоро, но това ще се уточни по-нататък.


А ето и снимки на кутията, в която дойде + съставките му:




След като изразходя продукта, ще се радвам да ви споделя дали нещо от написаното от мен тук се е променило ♥

Продуктът ми бе предоставен от прекрасния екип на BeautySkinBar


Ако имате въпроси, можете да ми ги зададете ТУК.

Лек ден, милички ♥ 

Публикуване на коментар