NATROL - Skin, hair, nails - хранителна добавка ♥

вторник, 20 август 2019 г.

Привет, мили мои! Най-първо ви приветствам в обновения си блог, надявам се да ви харесва и да ви бъде една идея по-лесно да разглеждате това, което съм споделила с вас!


Днес ще си поговорим за един продукт, който използвам от няколко седмици, това е хранителната добавка от Natrol - Skin, hair, nails + collagen. Продуктите са внос от САЩ, известни са с висококачествените си витамини, добавки с натурален произход. Ето от ТУК може да видите какви продукти предлага марката.




Продуктът идва в едно пластмасово бурканче, много е компактно и съдържа 60 капсулки, предназначени за употреба за два месеца, като се приема добавка веднъж дневно по време на хранене. А какво предлага въпросната добавка?

Гладка кожа, красива коса, здрави нокти
Важни съставки за растежа и укрепването на косата
Поддържане на красива кожа и нокти
Мощен антиоксидантен ефект
Косата ви ще стане гъста, блестяща, а ноктите много по-укрепени





А какво забелязах аз след употреба на продукта?


Най-първо започвам с това, че ноктите ми наистина поспряха да се чупят, от солената вода напоследък много бяха започнали да се чупят
Усетих кожата си доста по-гладка, но все пак съчетавам и грижата за нея с любимия си ексфолиант
Не знам дали има нещо общо, но започнах да се чувствам малко по-енергично от обикновеното си състояние 

🚫 Това, което не успях да забележа е някаква разлика в косата си, но пък не бързам да го зачитам като някакъв минус, понеже имам да изпия още доста докато ги свърша, така че ще добавя мнение и относно косата си тук веднага след като приключа с опаковката.


Оставам и допълнително снимки на съставките и пр.

⤵️




Продуктът ми бе предоставен любезно от екипа на Natrol, но това не се обвързва по никакъв начин с мнението ми за него. 


Надявам се да съм ви била от полза, ако имате някакви въпроси, можете да ми ги зададете ТУК. ♥

Публикуване на коментар