Последен ден на 18 ♥

четвъртък, 21 ноември 2019 г.

Привет, мили мои!

Днес статията не е свързана с козметика, но смятам да заложа на разнообразие в блога си, та днес ще ви споделя някои неща за мен ♥

Днес е последният ми ден на 18, като се сетя как чаках да стана на 18, но сега честно казано ми се иска да се върна малко назад, където все още ходих на училище и всичко беше една идея по-лесно, ноо няма да пиша за това как ми липсва да съм по-малка :D На всички ни е така, надявам се!



Утре е 22-ри ноември, самата дата е особена, това са двете господарски числа, показват умереност, сила, особеност и много упоритост. Такава съм и аз - горд представител на зодия скорпион, макар и хващайки го накрая ♥


Днес си давам сметка, че дадох старт на много нови събития в живота си, и смятам, че това е нормално, бях доста притеснена, влизайки в университета, защото не познавах почти никого, но се радвам, че някак си успях да се впиша, въпреки всичко си обещавам да не позволя на нищо и никого да съсипе днескашния и утрешния ми ден, защото за мен са специални! Много обичам рождения си ден, Коледа, и всички подобни семейни празници! За мен са много скъпи, времето, прекарано със семейството ми е наистина много скъпо! 



Е, повечето други неща са си по същия начин - все така влюбена съм в човека до мен, ям много сладко, обичам много козметиката, грима, само че, вече не живея в родното си градче, а наистина така ми липсва.. може би ще намеря алтернатива ♥ 



Е, в последния си ден на 18, аз осъзнавам, че съм щастлива, била съм щастлива и ще бъда! Доволна съм от живота си, доволна съм от това, в което съм се превърнала, както и се надявам 19-тата ми година да бъде успешна, щастлива и да бъда много по-здрава, отколкото през тази, защото не бях много добре в този аспект.


(тук съм с поредното си приятелче ♥)


Пожелавам си красива и добра 19-та година! Бъдете щастливи и вие ♥

Публикуване на коментар