Lavera душ-гел Active touch (с био джинджифил) ♥

вторник, 19 ноември 2019 г.

Привет, прекрасни!

Много се радвам, че днес ще си поговорим за натуралните продукти в банята ни, очакват ви още доста статии, които успях да подготвя тези дни, свързани с натурални продукти и тяхното действие ♥
Днес ще ви споделя за един душ-гел, който получих наскоро от Lavera и Taota ♥ Става въпрос за душ-гела Active touch, който е с био джинджифил и ухае толкова лятно, а аз се бях настройла не за есенна, ами направо за зимна вълна! Сега поне ще се разсея с този продукт ♥
Преди да започна да ви разказвам за този душ-гел, ще се радвам да ви споделя малко повече за Lavera. Марката предлага единствено продукти, произведени от натурални съставки, целта на марката е, да бъдат произведени продукти за всеки етап от кожата, както и за всеки тип такава, без да забравят и за косата ни, продукти, които да не съдържат абсолютно никакви химикали, и които да бъдат подходящи за чувствителна кожа, което за жалост става все по-рядко, знаете, че кожата ви става много по-чувствителна също и от замърсяванията, които поема от въздуха навън. Името на марката означава "Истина", като така те предлагат само и единствено истинското за продуктите си! Продуктите могат да бъдат намерени на достъпни цени, като обещават да бъдат икономични и качествени ♥ За повече информация относно марката, винаги можете да прочетете ТУК



***

А сега относно продукта - двете основни съставки на този продукт са био джинджифил и био матча, явно заради това ароматът е толкова свеж! Обещава да освежи и събуди кожата, както и да я омекоти, благодарение на етеричните масла в състава си! Също така го препоръчват и след спорт, според мен има доста приложения! Продуктите са изцяло веган, без глутен и не са тествани върху животни ♥



А какви са моите впечатления за него?
Имах възможността да го изпробвам няколко пъти, може би след като го свърша ще напиша още нещо към тази статия, но за сега забелязвам, че почиства доста добре кожата, от както съм във Варна, кожата ми (не само на лицето) стана доста чувствителна и доста бързо се замърсява, много се радвам, че този продукт не предизвика никакво дразнене върху кожата ми, дори напротив - тя се чувства наистина много добре, пяната, която се образува е много мека, ароматът е доста силен (в приятния смисъл), при мен се задържа за доста дълго време и определено ще продължа употребата му! Смятам да използвам повече натурални продукти за кожата на тялото си, понеже имам доста голяма нужда от ИСТИНСКА хидратация, а с тази гореща вода, с която се къпя - това е почти невъзможно.. добре, че са и лосионите след баня! Не съм забелязала друго изсушаване освен това от горещата баня, използвала съм душ-гелове, след които кожата ми започва да се лющи.. но с този нямам подобни проблеми! За сега съм много доволна от продукта, ще се радвам да проуча повече техни продукти, за които да ви споделя също съвсем скоро ♥

Ако имате въпроси към мен, винаги можете да ми ги зададете ТУК

Желая ви леки и прекрасни почивни дни! ♥

Публикуване на коментар