Какво имаше в октомврийската кутия на Nivea? ♥

понеделник, 4 ноември 2019 г.

Привет, ангелчета!

Поредната кутия от Nivea е тук!

#daretowowandcare

Честно казано очаквах тази кутия с такова удоволствие! В цялата кутия има маски, като само един от продуктите е 3в1 продукт (маска, скраб и почистващ гел за лице) - ТУК има снимки ♥



Е, пригответе си нещо за хапване или пийване, защото тази статия ще е дълга, ще ви обясня за продуктите, ще споделя мнение за продукти, които вече успях да изпробвам, абе ще бъде интересно!

Приятно четене, мили мои!

Започваме с едноминутните маски, които намерих в кутията:

1. 1-минутна маска за лице Urban Detox Skin - маска с бяла глина и магнолия, която обещава да детоксикира кожата на едно по-ново ниво. Използвала съм тази маска и преди, но я бях позабравила, определено бих могла да кажа, че е в списъка ми с любимци! Използвам я най-често докато съм под душа, преди да изляза от банята, докато кожата на лицето ми е напарена, тогава виждам най-голямо действие! Интересното при мен е, че мине ли тази минута, след която трябва да измия маската, кожата на лицето ми започва да ми щипе, измия ли маската - всичко е наред, кожата ми не изглежда лошо, дори напротив - изглежда много по-освежена и красива! Тази маска има 10 от 10 за мен ♥



2. Следващата маска от тази серия не се държи една минута, но пък има страхотно действие - това е пилинг маската обогатена с екстракт от био зелен чай, която 15-20 минути след нанасянето си се отлепя, не очаквах подобен резултат, но кожата на лицето ми наистина изглеждаше доста по-добре и определено беше доста матирана, все едно имаше от онези матиращи листчета по лицето ми! Отново 10 от 10 ♥

3. Третата от серията ми е любима! Това е 1-минутната хидратираща маска за лице! Използвах я сутрин и вечер, нанасяте продукта върху почистено лице, изчаквате една минута и втривате това, което е останало по лицето си (може и по шията), толкова съм доволна от този продукт, кожата ми се усеща доста хидратирана, определено! 10 от 10 ♥

4. Добавям към тези маски и 3в1 продукта, който за първи път видях от Nivea - това е измивен гел с глина, който може да използвате и като маска или скраб за лице, обогатен е с черен ориз, екстракт от зелен чай и глина, като обещава да намали появата на нови пъпки, мръсотия и да матира и свие кожата! Използвам го отново под банята и съм мноого доволна! Продуктът се справя супер като всяка една от функциите си, най-много го харесвам като скраб, ефектът върху лицето е страхотен! ♥ 10 от 10!



---

Преминаваме към следващите маски ♥
Тези маски са по две (15мл), като според мен могат да се използват повече от веднъж!

1. Подхранваща маска с мед Bye Bye Dry skin, предназначена за суха кожа, както и съдържаща екстракт от натурално бадемово масло, тази маска обещава да остави кожата доста добре хидратирана и да се справи с уморената такава! Не съм я пробвала все още, изчаквам да застудее малко, за да мога да имам по-реална представа ♥



2. Пилинг маска Urban Detox - тази маска обещава да направи кожата по-чиста и по-добре изглеждаща, нанесох няколко пъти от нея, и смятам, че би ми действала още по-добре в дните преди да ми дойде, така че ще изкажа още по-добро мнение след като я пробвам преди тези дни! Но за сега съм доволна ♥

3. Маска за лице против бръчки Q10 Power - тази маска дадох на майка ми, понеже моята кожа е все още твърде млада и няма как да забележа някакъв ефект! Съдържа креатин, който подпомага подобрението на състоянието на кожата, може би, когато ми сподели мнението си, ще го добавя тук ♥

4. Интензивно хидратираща маска за нормална кожа Good morning fresh skin - тази маска я пробвах още в предната кутия и останах много доволна! Отначало имаше леко лепкаво усещане и кожата ми се усещаше мазна, но минаха около 10 минути и всичко се пооправи, кожата ми изглеждаше добре, доста по-освежена, бих я повторила :)



---

И завършваме с лист-маските, от които пробвах само едната, понеже останалите две са за по-зряла кожа ♥

1. Лист маска със зелен чай и активен въглен, която обещава да детоксикира кожата на лицето, като отпуши порите и и я направи по-освежена! Маската се слага върху лицето и се държи 10 минути, като след това се премахва, а остатъка аз отмивам, интересното е, че след това лицето ми е доста матирано, изглежда наистина много добре! След това използвам крем за лице с чаено дърво и съм много доволна :) Бих я повторила, не е много напоена, прилепва идеално!

2. Втората маска, която вече оставих на майка си (заедно с третата), е тази с коензим Q10 и витамин С, която обещава мигновено да енергизира кожата ви, нямам все още мнение, но чувам доста добри отзиви :) Предполагам, че ще бъде добра, обещава да изглади фините линии, които може да се появят върху лицето ви!

3. Маска номер 3 - доста си мисля дали да не я пробвам, въпреки че кожата ми няма никакви age проблеми, но самата тя ми звучи тоолкова интересно! Това е хиалуронов и колагенов бустер в лист маска, който обещава да запълни обема на кожата, като също така я остави много хидратирана! Звучи доста интересно, може би ще я пробвам ♥



---

Това бяха всички маски от кутията на Nivea, която получих този месец! Наистина съм изключително доволна, продуктите са просто убиец! Не знам кой подбира какво да има в кутиите, но определено си знае работата, хаха ♥




Наистина се надявам да съм ви била по някакъв начин полезна, както и се надявам за напред да продължавам да ви разказвам повече за продуктите от Nivea ♥ Ако имате някакви въпроси към мен, може винаги да ми ги зададете ТУК.

Желая ви лек и щастлив ден! ♥

Публикуване на коментар