AVON маска за лице с банан и мляко ♥

събота, 23 ноември 2019 г.

Привет, мили мои! 

Днес ви разказвам за една от любимите ми маски - тази от Avon с банан и мляко, голям любимец ми е! Тази година Avon пуснаха серията им с банан, доколкото знам имат крем за ръце, лосион за тяло и тази маска за лице (не съм сигурна май имат и шампоан), имам тази маска от два-три месеца и съм просто влюбена в нея! Сега ще ви разкажа, като първо споделям, че за това, което ще спомена по-долу трябва да дадете нещо между 2-4лв, което си е голяма оферта!





Започваме ♥

Ще навляза малко в личното си пространство, за да извадя от там историята ми с черните точки и многото пъпки (с пъпките се справих, проблемът беше, че бях твърде малка, когато започнаха да ми излизат и подигравките бяха ужасяващи, но с годините и това отминава), та останаха черните точки, с които почти се преборих, ноооо.. дълбокото стискане на черните точки остави доста разширени пори по лицето ми, които доста упорито се опитвах да премахна с домашни методи, като единственият, който успя да ми помогне до някаква степен беше да редувам гореща и студена вода върху лицето си, наистина имаше доста голям смисъл от това, но беше доста неприятно усещане. Обожавам банани и реших да се доверя на нещо ново от Avon, като изпробвам тази маска, без това използвам много, не ми пречи да пробвам и още една. Когато тя дойде забелязах, че има нормална консистенция, не беше гъста, нито твърде течна, маската има съвсем лек жълтеникав цвят, сложена върху лицето изглежда прозрачна, както и ароматът - ухае много приятно, нещо като банан с ванилия ♥ Можете да стоите с нея между 5 и 20 минути, като след това трябва да я измиете, изпробвах маската веднага след баня, за да видя как ще подейства на порите ми, когато лицето ми е напарено, след като измих маската видях страшно приятна изненада в огледалото си - порите ми почти не си личаха, лицето ми изглеждаше наистина много по-свежо и бе хидратирано! Маската е изключително икономична, реших да и дам шанс и преди баня, за да видя резултата, тогава кожата ми изглеждаше по подобен начин, но порите не бяха чак така незабележими, но пък лицето ми изглеждаше наистина доста добре! Сега използвам маската три пъти седмично, като двата пъти я използвам веднага след баня, а единия - преди баня! Маската се измива изключително лесно и е много приятна! Писала съм за нея тук


*Маската е подходяща за всеки тип кожа, както и за чувствителен такъв!


Това беше от мен за днес ♥ Не веднъж съм казвала, че Avon имат доста качествени продукти, стига да нацелите подходящия за кожата ви! Маските им са наистина много добри, ще се радвам, ако имате някакви въпроси към мен да се свържете с мен тук
Лек ден ♥

Публикуване на коментар