Любими продукти за тяло! 💖

сряда, 19 септември 2018 г.

Здравейте! Днес ще Ви представя любимите си продукти за тяло: лосиони, спрей, скраб и още нещо, което ще бъде бонус! 

Започваме:


  1. Спрей на Victoria's Secrets Coconut passion, който ми е подарък от братовчедка ми! ♥ Страшно съм благодарна, и наистина усещането е страхотно, трайността му е доста дълга и ароматът напомня един истински и прекрасен кокос, аз обожавам такива по-сладки аромати и този ми идва страхотно! Цена: не мога да кажа точно, можете да проверите в Lilly, или в някои странички в Instagram 😊
  2. Вторият продукт е този лосион за тяло от JUMBO : Shimmering body lotion на Fiorevita, от който съм наистина доволна, ароматът е много мек, напомня на бадеми, или може би някакво какао? И след нанасяне блести страхотно, аз обичам да блестя многоо! Цена: Около 4лв
  3. Следващият продукт е лосионът на Balea : No drama llama, който е Limited edition, приятелят ми ми го купи през зимата и ароматът му е божествен! Мирише на КОЛЕДНИ ПРАЗНИЦИИИ, канела с ябълка, невероятен аромат, както и траен! Цена: 2,99лв

  4. Следващото лосионче (да, разполагам с доста лосиони.. имах такава мания преди 😂) си го закупих от Refan във Варна, той е с аромат на мед и банан и беше в комплект с Travel size шампоан+душ гел със същият аромат, страхотна издръжливост, божествен аромат, и наистина доста хидратирана кожа! Цена: 4,20лв
  5. Последният лосион (за тази статия😀) е този от AVON с аромат на лайка и овес, който ми е от доста време и всеки път, когато се сетя, го използвам, не знам как да опиша този свеж и невероятен аромат, определено не е сладникав, на мен ми напомня повече на сапун, на чисто, страшно траен и хидратиращ! Този е в голям размер, но не вярвам да са повече от 6лв. Струва си!
  6. Тук ще Ви споделя отново и отново за най-любимият си продукт: Захарен ексфолиант за тяло и лице, със 100% натурално кафе, както и кардамон, производител е "Сапунена работилница". Този продукт възвърна лицето ми към нов живот, лицето ми сияе и е безупречно меко след употребата му, пъпчиците по тялото изчезнаха след втората употреба, страшно приятен за нанасяне, страшен аромат на кафе, безупречен! Получих го от сайта www.choicesbyalessa.com! Разгледайте, определено си струва! Цена: 7,50лв
  7. БОНУС:На последно място слагам един не толкова известен дезодорант, но определено си струва закупуването му! Ароматът мирише на сапун, на чисто и трае страшно дълго!Цената му е около 2-2,50лв, аз си го закупих от хранителен магазин, можете да го потърсите все пак и в някои козметични магазини, безупречен аромат, невероятна трайност, просто съм страшно доволна! Използвам този дезодорант, както и един от Nivea! Цена: 2-2,50лв

Публикуване на коментар