Кутии за посланици на NIVEA ❤

вторник, 18 септември 2018 г.

В първата си публикация ще ви разкажа за кутиите, които получих от Nivea като техен посланик. Преди това бих желала да ви споделя, че от сайта на Nivea много лесно можете да се възползвате и да се запишете съвсем безплатно да бъдете техен посланик!
Ако сте одобрени ще получавате всеки месец кутия с най-новите им продукти, както и предизвикателство, което може да изпълните и да спечелите уникални награди! Миналият месец спечелих надуваемо фламинго от тях, което си беше наистина огромно!
В първата им кутия успях да намеря невероятен душ гел, който ми действаше и като ексфолиант без да изсушава кожата ми-с лимонова трева, намерих travel версия на мицеларна вода 3в1, както и два сухи шампоана, от които останах просто удивена! Също така ме чакаше и балсам за устни с вкус на череша и лек червеникав цвят, прелестен!!
Във втората кутия обаче грижата за тялото беше на лице! Получих мус за тяло с невероятен аромат, както и шампоан и балсам от новата им серия Hairmilk, получих мицеларни кърпички 3в1, които са безупречни, рол-он против изпотяване с невероятен аромат, крем за ръце, който омекотява кожата ми безупречно. Продуктите са невероятни, красиви и определено успяват да ми помогнат за есенните, дъждовни дни!
Запишете се, няма да съжалявате! #Daretowowandcare ❤



Публикуване на коментар