Изцяло натурални продукти от AloeLiving 💝

събота, 29 септември 2018 г.

Здравейте, приятели! Днес ще ви разкажа за пратката си от AloeLiving, можете да ги видите ТУК .




Forever Living Products е най-големият производител и дистрибутор на алое вера в света! 

А сега за продуктите:





  • Сух алое дезодорант, който не съдържа вредни алуминиеви соли и ефективно защитава от неприятни миризми. Има доста свеж аромат, изпробвам го вече няколко дни и съм много доволна, ароматът се задържа по цял ден и прави свежестта възможна! Препоръчвам го! Цена: 15,05лв 



  • Forever Sun Lips балсам за устни, който има ментов аромат, SPF 30, действа охлаждащо, балсамът е с алое и жожоба, което го прави още по-нежен и действа още по-добре на устните. По принцип се виждам в чудо с балсамите за устни, устните ми започват да се пукат, белят, абе ужас си е. Но този балсам прави устните ми меки, нямам абсолютно никакви проблеми и не се белят, нямам ранички. Препоръчвам го отново! Цена: 9,33лв





    Сапун с авокадо за лице и тяло, който използвах само веднъж и останах доволна! Ще споделя мнението си след като го използвам по-дълго. Той обещава да освежи кожата (което при мен се случи от първия път), да почисти лицето/тялото ви. Искрено смея да кажа, че дори почиства грим.... Да, звучи странно, но експериментирах! Цена: 14,47лв



    Aloe Lips балсам за устни с алое и жожоба. Използвах го няколко пъти, останах очарована, наистина невероятна мекота, страхотен аромат, но повече ми допадна този SUN LIPS. Бих си правила почивки от него, и бих го заместила с този. Бих го препоръчала за по-сухи устни, тъй като доста добре хидратира и има наистина дълъг аромат и устните ви не остават сухи! Цена: 7,27лв



    Антибактериален гел Forever Hand Sanitizer, който е обогатен с алое и мед. Използвала съм доста антибактериални гелове, но този е определено, който ще си закупя отново! Усещането е изтръпване, освежаване и наистина доста дълъг аромат! Усещането за чистота е на първо място! Мръсотията липсва, свежестта е на ниво и ароматът е невероятен! Има дори и някакъв лимон в аромата! Цена: 7,78лв



    Хидратиращ тоник за лице, който си има страхотна кутийка и приятно ухание! Тоника не изсушава, а напротив - усещането за хидратация особено не липсва! Основни съставки са натуралното алое и хамамелис (билка), както и колаген. Използва се сутрин и вечер, може и след маска, като оставя кожата изчистена, хидратирана и изпълнена с живот! Използвала съм доста тоници, но този определено ми е един от фаворитите! Цена: 27,52лв



    Към пратката си имах и доста мостри! С удоволствие ще ги изпробвам и ще чуете и мнението за тях! А ако и Вие имате въпроси към тях, към техните продукти, или искате да си закупите не се притеснявайте да се свързвате с тях на сайта им: http://aloeliving.net/ + това, че доставката ви е безплатна! БОНУС! ♥


    Надявам се да ви е било интересно! Благодаря ви, че ме посетихте! 


    Публикуване на коментар