Продукти на Dermedic от Ishopbeauty 💓

петък, 28 септември 2018 г.

Здравейте отново! Днес ще чуете за PR пратката ми от сайта ishopbeauty.com, която съдържа продукти от марката Dermadic - полска компания. 
Препоръчвам ви продуктите! На доста достъпна цена са и смятам, че качеството определено е високо!


Започваме:

1. Кремчета от серията на Cosnobell - нощен крем, крем за очи, както и серум за регенериране на лице. Използвала съм все още само нощното кремче и съм безупречно доволна, прави кожата ми мека и сияеща! 

2. Angio Preventi мицеларна вода срещу разширени капиляри и зачервяване, състваките са термална вода, маточина, алое вера, отстранява нежно нечистотите по кожата, успокоява капилярите. Използван е няколко пъти вече и съм безкрайно доволна! Струва си! Определено отстрани грима ми, направи кожата ми нежна и хидратирана! Цена: 12,90лв

3. Богат предпазващ крем срещу еритема SPF 15, с арганово масло, алантоин, хлорофил, термална вода. Понеже вече трябва по-често да се излагам на студено време, както и не само аз, разбира се, този продукт ми помага страхотно срещу изсушаването на кожата, нося го редовно в чантата си, има страхотен аромат и ако страдате от силно изсушаване на кожата през студените дни ви го препоръчвам! Цена: 17,90лв

4. Emolient Linum Регенериращ крем за ръце, препоръчан за много суха кожа, лесно раздразника и атопична, ако имате и псориазис. Активни вещества: ленено масло с омега 3, 6, 9, глицерин, витамин Е. Пазя си кремчето за периода януари-февруари, понеже тогава имам най-много проблеми с кожата, а този от по-горе ще го използвам сега. Иначе кремчето мирише хубаво и веднага успя да направи кожата ми много мека, още след първото нанасяне! Цена: 5,40лв

5. Normacne антибактериален измивен гел, с активни вещества: цинцидон, екстракт от зелен чай, хлорофил. Започнах да го използвам сутрин и вечер (преди лягане) и за няколко дни забелязах доста по-малко черни точки, ароматът е прекрасен и определено бих си го закупила отново, веднага щом свърши! Цена: 10,90лв

6. Tolerans физиологична мицеларна емулсия, с активни съставки: термална вода, глицерол, глюканфорте, D-пантенол, алантоин. Премахва доста добре грим, но аз използвам предимно кърпичките на Nivea, мицеларната вода на Nivea, също съм ползвала и тези на Garnier, за мен тази емулсия е нещо ново, за сега съм доволна и не изсушава кожата ми! Цена: 14,90лв

7. Интензивен студен крем срещу капиляри, с активни вещества: 2,5% Неутразен, Троксерутин, Охлаждаща пудра, Алантоин и термална вода. Лично аз го използвам върху пъпки, зачервявания и ухапвания. Да, ухапвания! Действа страхотно и съм истински доволна! Цена: 18,90лв

Получих и още доста мострички, смятам да раздам повечето, а Вие не забравяйте да посетите https://ishopbeauty.com/ и да разгледате едни от най-качествените козметики! Идват в страхотна чантичка, добре опаковани, прекрасни и имат невероятен стил! Искрени благодарности на екипът им, както и на полската марка Dermedic - https://www.dermedic.pl/en/index.html

Надявам се да съм ви била полезна! 💝

Публикуване на коментар