Любими продукти за коса 💖

неделя, 23 септември 2018 г.

Здравейте, приятели! Днес ще имате възможност да прочетете кои са любимите ми продукти за грижа за косата, за каква коса са подходящи, много бих се радвала да съм ви от полза, а ако имате въпроси винаги можете да ме питате! ♥


Започваме:

1. Маска за коса Dr. Derehsan. Маската е с масло от макадамия и се препоръчва за изтощена коса. Тази маска има прекрасен аромат, нанася се много лесно и не омазнява моята коса, а моята се омазнява страшно бързо... След като изсъхне, или я изсуша, косата ми е мека, има блясък и омазняването се появява не след ден, два, а косата ми издържа дори 3 дни, което преди за мен беше някакво чудо. Изпратиха ми я като PR от www.choicesbyalessa.com, цената и е 6лв. 




2. Подхранващ серум за коса с мароканско арганово масло от AVON. Използвах го преди 3-4 години, не знам защо спрях да го ползвам, но от него определено забелязах как косата ми расте, изглежда по-свежа, има блясък и ухае невероятно! Наскоро си го закупих отново и смятам да не се разделям скоро с него. Препоръчвам го с две ръце! Цената е каталожна, сега мисля че го има за 3,99, а в следващия брой за 4 и нещо. Достъпни цени, иначе е по-скъп!

3. Серията шампоан + балсам, която получих от кутията за посланици на NIVEA (можете да се регистрирате на www.nivea.bg). Не знам от къде да започна, дали от аромата, дали от свежестта... Тотално препоръчвам серията, ароматът се задържа дълго, блясъкът остава доста дълго време, не омазнява косата, усеща се и мекота. Серията е за изтощена коса, скоро ще я има и по магазините, не мога да дам цена. #daretowowandcare

4. Възстановяваща маска за суха и третирана коса Nature Revive Olives - течно злато. Запомнете тази маска, и следващия път, когато я видите - просто я купете! Това е маската, която успя да оправи косата ми, която и придаде вид, мекота и свежест, а омазняването при мен е вече 3+ дни. На Кауфланд я пускат на промоция 3лв, тогава си закупувам по 2, просто си струва! 500мл, Цена: 5,20лв

5. Маска за коса от Alverde, която обещава хидратация, здрава коса и прекрасен вид след употребата си, но за жалост при мен подейства много зле. Омазни ми косата много бързо, косата ми изглеждаше като някоя слама... Сплескана и ужасна, може би при някои други коси ще подейства по-добре, не знам. Цена: около 4-5лв

6. BALEA балсам за успокояване, използвам и шампоана от същата серия, но в момента е свършил. Ако косата Ви се омазнява бързо, тази серия с шампоан и балсам е за вас. Косата е хидратирана, ухае приятно и определено ще забележите разликата поне след втората им употреба. Използвам и други шампоани, но този наистина ме спаси, заедно с маската по-отгоре. Продава се само в ДМ. Цена: 1,99лв шампоан/ 1,99лв балсам

7. Серията шампоан+балсам+маска+серум на Schwarzkopf beology с deep sea extract, която ми беше изпратена като PR пратка. Тази серия е по-подходяща за изтощена, суха коса, моята е изтощена, но не е суха, и често я омазняваше. Но съм наистина доволна, след употребата на тази серия косата ми започна да расте, придоби вид и определено си струва употребата им. Цена на шампоан: 16,99лв ; балсам: 16,99лв ; маска: 19,99лв ; серум: 22,99лв

8. Сух шампоан от Nivea Have a great hair day, цвят Medium Tones, който отново е PR пратка от кутията на Nivea #daretowowandcare. Тотален фаворит откъм сухи шампоани! Никой друг не ми е действал така добре, всеки ми омазняваше косата, но този определено си свършва работата! Препоръчвам! Цена: около 5лв

. 9. L'oreal Elseve Arginine Resist x3 Double Elixir - двуфазен подхранващ спрей за тънка и слаба коса. Използвам го от наистина доста време и трябва да споделя, че определено свършва много бавно и си струва. Разклаща се преди употреба, аз го използвам върху влажна коса, 2 пъти седмично. Също така скоро прочетох, че действа и защитно преди да я сушите или изправяте, което е още един бонус! Цена: 7,49лв
 И серумът от серията beology на Schwarzkopf, който беше към PR пратката определено е нещото, от което косата ми има нужда през зимния сезон. Затова и си го пазя за по-хладния сезон, през който просто косата ми става отвратителна, а този серум успява максимално да и придаде видът, който има през летния сезон!
💖

      Дано да съм ви била интересна! Успех и до скоро! 

Публикуване на коментар