Продукти от Choices by Alessa 💖

вторник, 18 септември 2018 г.

Choices by Alessa е бранд, който предлага само био продукти, които не са тествани върху животни! Безкрайно доволна съм от качеството на продуктите им и ето кои ми бяха предоставени:

  • Маската за изтощена коса на Dr. Derehsan, която е с масло от макадамия и след употребата и косата ми е жива, красива, мека и се омазнява много по-бавно! 
  • Маска за лице с каолин, невен и здравец, чийто аромат е просто божествен и прави кожата ми блестяща и свежа, определено минимизира порите и ми дава един жив и невероятен вид! Кожата е хидратирана, а не изсушена!
  • Моят фаворит!!!! Това е ексфолиантът за лице и тяло със 100% кафе, който ме кара да се чувствам отпочинала, свежа, съдържа и кардамон, захарен ексфолиант е и е просто чудо! 
  • + мостричка ♥

Искрени благодарности на екипа на Choices by Alessa, доверете им се и няма да съжалявате!
https://choicesbyalessa.com/ ♥

Публикуване на коментар