Какви продукти за очи използвам? 💖

събота, 6 октомври 2018 г.

Здравейте! Днешната статия ще бъде малко по-късичка... Любимата част от грима ми са продуктите за очи, но за жалост все още нямам толкова богат асортимент на продукти. Ще ви покажа любимите си и тези, които реално използвам, надявам се да ви бъде интересно и при въпроси винаги можете да ме попитате! ♥


Започвамее:


1. Най-първо ще ви представя виновника за моите сенки, а именно 2в1 четка и гъбичка за сенки за очи от AVON, (слагам снимка от сайта, понеже от телефона ми не се получи доста хубава..), която си закупих преди доста време и все още си я използвам. Скоро обмислям да си купя някоя по-новичка, но тази определено си ми е нещо като фаворит! Цена: каталожна.




2. Спирала за обем AVON True Colour SuperShock. (отново не ми се получава хубаво снимката, заради светлината и телефона ми...) ♥ Спиралата доста добре извива миглите ми, не ги сплесква и не ми кара очите да сълзят, имам някакъв проблем с повечето спирали понеже карат доста очите ми да сълзят, да се зачервяват, но с тази нямам такъв проблем и наистина съм доволна! Цена: каталожна



3. Golden Rose Glitter Eyeshadow Jumbo Pencil (в цвят 406 - Glitter Gold), който отново е подарък от братовчедка ми и е доста траен, и като молив, и като сенки, а понякога дори като очна линия. Много лесно се нанася и не се размазва, смея да кажа и дори, че е водоустойчив. Цена: между 10 и 12лв



4. Essence My must haves и сянка на Catrice - сянката ми е подарък, нямам ориентировъчна цена, но цветът е наистина доста пигментиран и наситен! ♥
Сенките от серията на Essence My must haves, които аз имам от малките са 2 броя, и един брой, който е пудра за вежди, смятам при още един закупен цвят (а аз наистина си харесах такъв...) да си закупя и малката част, за да си направя палитра ♥ Моите са в розов и светло син цвят, цветовете са наситени, доста трайни и не се ронят, розовият цвят дори блести! Много ги харесвам. Цена: 3,29/бр



4. Подхранващ гел за вежди и мигли от Oriflame, на серията The One. Аз имам несъвършенства свързани с веждите си (дупчици, на които не растат косъмчета) и наистина се старая да потърся решение. Изпробвах рициново масло, както и този гел, не знам може би проблема е у мен за веждите, но този гел наистина направи миглите ми доста по-дълги и плътни за около седмица употреба, понякога дори го използвам и вместо спирала. Чудесен е! Цена: каталожна, в момента 5,99лв



5. Моята грижа за веждите - освен гела и рициновото масло, използвам молив и от скоро (подарък от Мила) използвам и пудра за вежди. Моливът за вежди е на Golden Rose и определено е мой цвят, нанася се много лесно, издържа доста дълго и покрива наистина несъвършенствата. Цена: 4,20лв
Пудрата за вежди използвам когато нямам такава нужда от молив, и когато веждите ми са кротки (понеже доста се накъдрят в един момент..), тя е на Essence отново от серията My Must Haves и е наистина доста трайна. Цена: 3,29лв



6. Палитрата на Essence In love with Rose, която ми бе част от подаръка за 8-ми март от приятеля ми, вече не се предлага, но цветовете в нея наистина много ми харесват и са доста пигментирани, като цяло обожавам козметиката на Essence, тези сенки не се ронят, имат доста дълга трайност и наистина озаряват доста красиво! Цена: около 8лв





7. Отново палитрата на Essence Тоо glam to give a damn, която се води за очи и лице. Тази палитра би трябвало да съм я споменавала и преди, но нямаше да си простя да не я споделя и в тази статия. Тази палитра е невероятна, не бих я заменила, а цветовете в нея са просто... УАУ! Определено си струва и плюс това имате бонус към нея - хайлайтър! Уникална пигментация, доста дълга трайност и много добър подбор на цветове! Любима палитра! Цена: 14,59лв



8. Highlightening Eye Shadow Cream от Trend it up. Тези сенки - хайлайтър са ми също фаворит от Trend it up, марката от DM, които са с прекалено добра наситеност, такъв невероятен блясък и доста добра пигментация. Обожавам блясък, а този продукт определено ми помага да го постигна! Цена: около 8лв



9. Maybelline Color Tattoo 24hr сенки за очи, които са с доста дълга трайност, доста пигментирани. Подарък са ми, отначало ги нанасях доста трудно, но впоследствие им свикнах и сега съм доста доволна, понякога използвам и този цвят като основен, получава се наистина доста добре, а трайността на тези сенки просто е... да кажем реално 24 часа. Трайни, пигментирани и сияйни. Цена: 10,50лв



10. Палитра от Revlon - Eyes, Cheeks Lips в цвят Romantic Nudes, която ми бе PR пратка от Revlon, и наистина ме остави без думи! Палитрата съдържа 6 цвята сенки за очи, 2 червила, 2 гланца и руж. Буквално можете да изпълните половината част от грима си с тази палитра! Отначало сенките доста се рониха, но впоследствие съм забравила за този проблем, устните ми не са изсушени след тези продукти, а ружът е с наистина дълга трайност! Цена: около 12лв



Искрени благодарности на всички, които прочетохте и тази моя статия, ако имате въпроси, съвети, винаги можете да се свържете с мен ТУК.


Публикуване на коментар