Повече за марката SVR - продукти, съвети... 💗

петък, 12 октомври 2018 г.

Проблемна кожа? Акне? Зачервявания? Сърбеж? Изсушаване? Никога повече!


Здравейте, приятелчета. Доста странно звучи това заглавие, нали? Днес ще ви изкажа искрените си впечатления от марката SVR, от техните продукти, ще ви дам съвети, свързани с тяхната козметика, както и любопитни факти за тях! Искрено се надявам статията да ви бъде интересна! Продължаваме :) 



1. Sebiaclear Active - Активен крем за пъпки, черни точки и белези от акне / 40мл, който съдържа 14% глюконолактон и 4% ниацинамид. Използвам този крем вече няколко дни сутрин и вечер и разликата наистина е на лице. Проблем до толкова с пъпките нямам, но пък черните ми точки намаляват (при употреба на тези продукти желая да кажа, че не използвам други - на други марки - за абсолютно реално мнение и полза). Кремът ухае приятно, има приятна консистенция и кожата ми не остава суха! Цена: 26,19лв (Продуктите на SVR се закупуват само от аптеките.)



  • дегримиращ продукт - реално премахва грима ми с леки потърквания, не виждам проблеми и премахва грима ми по очите безпроблемно!
  • успокояващ продукт - успокоява кожата, кара я да ухае приятно, прави я мека и готова за отпочиване.
Хидратацията е на лице, както и моето приятно мнение от този продукт, който след време отново бих използвала. Кожата ми е доста капризна и понякога наистина изисква по-специална грижа, а тази на SVR ми се стори наистина доста подходяща.

Цена: 29,99лв/400мл (има го и 200мл)


А сега повече информация за SVR: SVR представя дерматологично тествани продукти за следните видове кожи и кожни проблеми: 

  1. суха и атопична кожа
  2. суха и сквамозна кожа (с чиста урея)
  3. комбинирана, мазна и акнеична кожа (с глюконолактон)
  4. депигментираща грижа (с патент Lumiwhite)
  5. грижа против изпотяване
  6. грижа за нетолерантна кожа (с масло от памук и ниацинамид)
  7. грижа за кожа, склонна към зачервявания (с endothelyol и екстракт от женско биле)
  8. слънцезащита за цялото семейство (защитава от UVB,UVA,видима инфрачервена светлина)
  9. почистване и дегримиране (с оксигениращ магнезий)
  10. хидратираща грижа (с физо-адаптирана вода)
  11. хидратация и изравняване на тена
  12. допълваща грижа (концентрати)
  13. кожа без тонус - бръчки 30+ (витамин С)
  14. Anti-age грижа 30+ (с чист ресвератрол и хиалуронова киселина)
  15. Anti-age 45+ (био-калций и хиалуронова киселина)

Призовавам ви да използвате серията им против акне, както и тази против раздразнена и увредена кожа! SVR помогнаха на мен, може би вече е Ваш ред? :) 
Ако имате въпроси с удоволствие бих желала да ви посъветвам за правилен продукт, да ви дам съвети, както и да обменим опит, свържете се с мен ТУК.

Свържете се с тях ТУК.


Дано да ви е било полезно и при въпроси винаги можете да ме попитате! Останете с мен и следващия път, за да разберете мнението ми за Philips Lumea 💝





Публикуване на коментар