Какви продукти за лице използвам? 💖

вторник, 2 октомври 2018 г.

В Instagram ви бях попитала какво предпочитате да четете - продукти за лице, или продукти за очи. 65% от Вас гласуваха за продукти за лице, а останалата част - 35% за очи.

Днес ще разкажа за моята грижа за лице, както и продуктите, които обичам и използвам (или съм използвала и съм останала наистина доволна!). 
Към всеки продукт ще има линк, цена, за да можете да се ориентирате! 

Започваме:


1. DEVA тоалетно мляко с успокояващ ефект и лайка, което братовчедка ми ми подари, много е изгодно, прави лицето ми много меко и определено не я омазнява! Страшно съм доволна и почиства наистина доста добре! Цена: 2лв




2. Анти-акне почистващ флуид, който е разработен за проблемна и склонна към акне кожа. Използвам го преди "женските дни", когато имам доста неприятни пъпчици и несъвършенства. Доволна съм от употребата му, макар и да го използвам 2-3 пъти месечно - определено върши работа! Цена: 8лв



3. Хидратиращ спрей за лице с алое и памук от AVON, този спрей преди го използвах всеки ден преди грим, като действаше страхотно, но в един момент започнах да усещам кожата си по-омазнена. Сега го използвам няколко пъти седмично и съм мнооого доволна, страхотна консистенция, страхотна мекота след употребата му и кожата ми е хидратирана! Препоръчвам ви го, освежава! Цена: спрямо каталога



4. Хидратиращ тоник за лице от Forever Aloe Living, който използвам сутрин и вечер. Беше ми изпратен като PR пратка и съм убедена, че веднага щом свърши, с удоволствие бих си го поръчала! Истинска мекота и чистота на лицето, истинско освежаване, а ароматът е уникален! Според мен си струва паричките, щом лицето ви ще засияе и ще бъде обогатено с витамини от изцяло натурални продукти! Цена: 27,52лв



5. Захарен ексфолиант с кафе и кардамон за лице и тяло, който сигурно в поредна публикация споменавам, но е моето спасение, моето чудо, няма толкова добър и действащ (на мен) ексфолиант... Безупречен! Беше ми PR пратка от Choices By Alessa. СИЛНО ПРЕПОРЪЧВАМ! Страхотна мекота, невероятен аромат и безупречно усещане! Цена: 7,50лв



6. Две маски за лице от AVON:
- Маска за лице с глина расул и арганово масло, нанася се нормално, аз изчаквам 15 минутки и тогава я измивам, много приятно мирише, и изчиства невероятно! Кожата ми е блестяща, хидратирана, мекичка. Прекрасна маска!
- Peel Off маска с черен хайвер за лице - използвам я няколко пъти месечно, защото ми се вижда много тежка за моето лице, много силно изсушава лицето ми, но на други хора е действала доста добре, заради това ви съветвам да я изпробвате все пак! Иначе почиства великолепно!
Цена: Каталожна



7. Мицеларната вода на NIVEA 3в1 за чувствителна кожа. Беше ми изпратена от кутията за посланици и останах истински доволна! Толкова хубаво почиства грима ми, дори и водоустойчивият. Не изсушава кожата ми, а напротив - чувствам я гладка и хидратирана. Много съм доволна! Цена: около 3лв, понеже е в малък размер.



8. Мицеларната вода на Garnier, която използвах няколко пъти, но все още нямам такова впечатление. Може би за напред ще мога да изкажа по-голямо мнение. Изчиства добре грима, но някак си след нея кожата ми се изсушава. Цена: 9,90лв



9. Dermedic Hydrain3 H2O мицеларна вода, част от моя PR пратка, която е предназначена за чувствителна кожа, изчиства грима на очите. Наистина останах очарована! Лицето ми сияеше, а гримът на очите ми се премахна с едно минаване. Лицето ми бе хидратирано, сияеше и остана дълго време мекичко! Dermedic е полска козметика, а сайта Ishopbeauty позволява изпробването на тези продукти! Цена: 12,90лв



10. Тоник за лице с чаено дърво LOVE NATURE от Oriflame, който има мисията да свива порите и да матира кожата. Определено изпълнява своята задачка, но доста ми изсушава кожата, затова го използвам по-рядко. Но определено виждам разлика и виждам как си върши работата. Ароматът е приятен, нанася се лесно и попива бързо! Цена: каталожна



11. Маска на Oriflame, Blueberry, 30мл, която беше част от един подарък Beauty Kit, но не го намирам наличен в сайта им. Маската е много омекотяваща, приятна на мирис, прави лицето нежно и меко! Подходяща е за всекидневна употреба! Цена: каталожна



12. Dermedic антиакне антибактериален измивен гел, който отново ми бе предоставен от Ishopbeauty, който започнах да използвам всяка вечер и наистина резултатът е на лице буквално за няколко дни! Свежестта и намалените пъпчици са факт, липсата на черни точки също. Цена: 10,90лв




13. Dermedic Tolerans мицеларна емулсия, отново от сайта на Ishopbeauty, която изчиства и не изсушава лицето ми, в малко по-предишна публикация ви споделих допълнително мнението си. Останах доволна! Истински доволна! 



14. Маска за лице против акне от марката Hristina Cosmetics, която ми бе изпратена като PR пратка от Choices by Alessa (момичетата бяха доста мили и учтиви, невероятни!). Маската е много по-вършеща работа за моята кожа, отколкото някои доста по-скъпи. Обогатена с каолин, здравец, невен. Любимата ми маска! Любима! Цена: 4,00лв



15. Крем за лице от AVON, който е обогатен с краставица, води се нещо като крем-гел, от който аз съм страшно доволна, използвам го преди да започна да нанасям какъвто и да е грим, доста добре хидратира кожата ми и не я омазнява! Цена: каталожна



16. Отлепяща маска за лице PEEL OFF с краставица и алое, която е най-добрата отлепяща маска, която съм използвала от AVON, наистина почиства порите и кожата блести, хидратира се и остава мека! Черните точки намаляват, акнето се прочиства, безкрайно съм доволна от маската и е на доста достъпна цена! Каталожна е.




ДЕКОРАТИВНА КОЗМЕТИКА

1. Матиращ фон дьо тен Ton Mattin Vivienne Sabo, който ми беше пратка от Moiatakozmetika. Фон дьо тенът е доста издръжлив, матира кожата, но не е с голяма покривност, не го препоръчвам за чувствителна кожа или такава, склонна към омазняване, защото моята бе доста омазнена след него. Цена: 17,98лв



2. Матиращ фон дьо тен на Miss Sporty. Това е една доста изгодна и бюджетна марка, която лично аз намирам в DM. Фон дьо тенът има уникална покривност, страхотно матира кожата и е наистина доста траен! А цената му е някъде около 6лв, което определено си струва, като се има напредвид, че кожата ми е склонна към омазняване, чувствителна - с този фон дьо тен нямам никакви проблеми! 



3. Озаряващ фон дьо тен True Colour Calming Effects от AVON, който аз с удоволствие използвам през летния сезон. Има лека консистенция, много е приятен и удобен, озарява доста добре кожата на лицето и я прави сияйна! Препоръчвам го! Цена: каталожна



4. Хайлайтър на ALVERDE, който ми е любим (течен) и стои доста добре, озаряващо. Доста е траен и не омазнява, препоръчвам го! С уникален аромат! Цена: около 7лв



5. Primer на Holika Holika face to change, който ми е подарък от братовчедка ми. До сега не бях използвала Primer, но от както използвам този имам чувството, че не бих могла да нанасям грим без Primer. Не знам каква е цената му, но го препоръчвам! 



6. Руж на H&M, който е ПРЕКАЛЕНО наситен за мен, затова го използвам по-рядко и съвсем по малко. Много съм доволна иначе, траен е, перфектно стои и е наистина много наситен! Препоръчвам го. Цена: около 10лв





7. Един мой любим фон дьо тен от Maybelline е Fit me Matte & Poreless, който има страхотно покритие, доста е траен, нанася се доста лесно и стои безупречно! Страшно много си го харесвам. Цена: 11,99лв



Това са продукти, които са ми наистина любими, но имам съвсем малко количество от тях, или изобщо не ми е останало и трябва да закупувам отново: 

- Пудра за лице от AVON, която матира лицето ми и задържа наистина доста дълго грима ми. Страшно съм доволна и я обичам! Цена: каталожна (бях я взела за 11лв)
- Коректор, който има и серумче против пъпки на Alverde, серумът е страхотен, а покривността на коректора е уникална. Определено си струва около 7-7,50лв, а и има страхотна трайност. Много е плътен и бих си го купувала отново и отново!



Това са моите продукти за лице! Използвам и контуриращи продукти, но за тях ще има отделна статия! Надявам се да Ви е било интересно! 








1 коментар